Grattis farfar

Idag firade jag min farfar som fyllde år... Har sån ångest, älskar min farmor och farfar, men att komma hem till dom är alltid lika med massa kalirisprängd mat. Man måste äta och det ska vara feta saker, vatten får man inte dricka utan det måste vara saft med massa socker osv... Så har precis kommit hem och mår illa, vill inte gå upp i vikt nu, men imorgon blir se ju iallafall en normal vardag med skola, ska bli skönt med att slippa äta ett tag.
Om ni undrar varför jag stavar som en kratta beror de på att ja skriver på mobilen , dom jag inte haft så länge, orkar inte heller rätta om de blir fel)

Annars har de ju verkligen varit helt undetbart väder idag ju, as skönt med vår:)Fast hade velat springa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0