Hemsk vecka

denna vecka har jag vart hemma typ alla dagar och mått skit. Jag började veckan med "mini fasta" alltså jag lyckades undvika middag oså.. sedan dess + från att jag började ta tabletterna för halsen så har det satt stopp i min mage. Allt har bara satt sig som en sten klump så magen är mega stor, och jag känner mig fan gravid:S

När jag var liten var jag ofta trög i magen och fick då och då trycka in en slags sak i rumpan, (ja vet att de låter äckligt, men de är de också!!) åå jag kommer ihåg hur hemskt det var osv, så igår hade mamma min kommit hem med ytterligare mediciner, som lactulos och en sån där sak(microlax)... Ja jag vart iallafall tvungen att stoppa in en sån i min röv igår, och det var sååå hemskt! åå jag vill inte, så hemskt!!
men det som är ännu värre är att det idag bara är värre än innan och måste kanske göra det imorn också om jag inte ja får ut nåt mer..



ska iallafall försöka tävla imorgon, kommer inte gå så bra vilket jag känner är ricktigt trött från medecinerna och orkar knappt någonting, jag har knappt rört mg på 72 timmar så känner mig som en fetto-klump.

Tycker det är så tråkigt att Felicias blogg är borta, kan knappt fatta det?  hoppas att hon börjar blogga igen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0