Onsdag

FRÅN OCH MED SÅ FORT SOM MÖJLIGT- SKA JAG:
SPY UPP ALL MAT JAG LYCKAS FÅ I MIG
INTE GÖRA LÖFTEN SOM JAG VET ATT JAG INTE KAN HÅLLA
VARA HUNGRIG INNAN JAG SOMNAR
TRÄNA VARJE DAG
BLI PERFEKTIONIST IGEN NÄR DET KOMMER TILL STÄDNINGEN PÅ MITT RUM
HÅLLA KOLL PÅ KALORIERNA



Har sådan ångest, det är ju inte långt kvar till konfermation eller sommar. hur ska jag kunna bära klänningen?:I

Idag har jag vart hos min mormor och morfar hela dagen. Det har faktiskt vart väldigt mysigt och inte alltför många fikastunder... Jag bakade bröd med mormor som vi smakade på när mamma kom på kvällen och gått promenad ut i skogen. Jag hjälpte farfar med att mocka och ta ner hö och fick se på den nyfödda kalven dom fått inatt, jätte söt! en vit tjur var de :,) synd bara att jag inte hann springa imorse...
Imorgon blir det att vara i gbg  under dagen och under kvällen träna!

Någon mer än jag som fått panik över att sommarn snart är här? Jag fattar inte hur jag ska klara det här?! speciellt inte heller när mamma kommer vara hemma utan jobb snart. faan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0