Onsdag

Imorgon är sista dan i skolan innan påsklovet...skönt men samtidigt skrämmande^^ jag menar det är godis överallt just nu, jag har ett stort påskägg på mitt skrivbord och överallt tycks påskharen gömma undan ägg. Jag kan inte direkt påstå att jag är så förtjust i godis, för det är jag inte...däremot kan enkelt ta en godis utan att tänka mig för!

slutgiltliga intaget idag:
1110kcal

med andra ord en urkass dag!! som vanligt...

en läskig händelse i skolan idag var också att en kille med moppe blev påkörd utanför skolans rondell, han fastnade under bilen så ambulans helikoptrar och allt möjligt anlände till platsen, det fick lyfta bilen för att få loss honom, på magen fanns ett köttsår och benet var helt brutet. det var F (i min klass) storebror.


hoppas bara att han klarat sig med inte allvarligare skador.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0