Tisdag

Det ända jag tänker på är hur smal jag vill bli, every day. men jag orkar inte, jag är skit dålig på att räkna vad jag stoppar i mig just nu och fastän jag springer känns det bara att jag går + hela tiden. Jag antar att det kan vara att jag äter sött också, det är choklad som lockar mest...skäms.
Jag hatar hur jag ser ut, vill bara slippa äta, men hela tiden vakar dom över mig...:(
vad jag kan göra:
?
Jag vet inte, jag vill bara vara smal, men det är inte enkelt. det finns inget hemma som jag kan äta heller utan att må dåligt. mamma och (pappa framförallt) är sjukt mycket emot light produkter:( så mamma vägrar typ köpa lätt kvarg och cola zero till mig, ja allt som innehåller lite fett. det ska alltid vara fet mat. fan jag hatar skiten, fett är bara äckligt, kan dom inte bara respektera att jag är annorlunda och inte gillar samma mat som dom?


måste tyvärr sova nu.
btw så är min storebrors flickvän här, ska sova över för första gången. känns väl helt ok, men konstigt. hon är i vilket fall väldigt söt, och inte alls så stor i maten, hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0