tuesday

Nu var det ett tag sen, känns rätt skönt att skriva igen ändå.

under denna period som jag inte bloggat har mitt sug efter mat försvunnit helt i flera dagar och jag blir illamående av att se mat och godis, ja allt man typ stoppar i munnen. det är en skön känsla att vakna på morgonen och veta att man inte kommer tabba sig, dock har jag nu 8 på kvällen tvingat i mig en skål med youghurt eftersom jag måste äta kvällsmat-.- så nu är jag så ÄCKLIGT MÄTT och magen känns jätte svullen:(

Men idag har jag i alla fall tillbringat flera timmar på vårdcentralen, och missade därför skolan (förutom 1 och 1/2 lektion). Jag fick ta blodprov (det är hemskt, usch, usch) och så- det hade ingenting med äs
 att göra utan det berodde på min hals som vart dålig nu i ca tre veckor. som visste inte ricktigt vad det kan vara men det kunde vara någon konstig symptom (vars namn var inte kommer ihåg). ska iaf gå på pencillin nu ett tag och svälja tre stora tebletter om dagen, hoppas det bara försvinner så jag kanske kan sjunga vid ett speciellt tillfälle...

ska bli smal, ska bli smal, ska bli smal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0