Viktminskning

Sitter hemma hos några av mamma och pappas kompisar, äter mat, mest frukt och tog en liten bit av choklad kakan, fick världens ångest och tyckte inte ens om de, var för söt tkr jag. Förövrigt känns de som jag ska sprängas och imorgon måste jag försöka tömma magen... En positiv sak är att de finns en våg här som jag efter middag, efterätt och inte haft riktigt toa besök på i flera dagar ställde mig på...jag blev glatt överraskad när vågen visade 44.6kg, så skönt!! Tänk då vad jag väger efter att få tömt magen! Gud ska se den där 3:an alltså! Så är rätt glad ändå... Tävlingen gick skit, och vill inte direkt prata om de. Blir så besviken på mig skälv, blir bara dåligare och dåligare😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0