Återigen måndag...

trots då att jag känner mig meningslös den mesta av tiden är det bra att det finns en som fått mig att skratta på ricktigt idag, härligt.
vikten är fortfarande skämmig,
- 1 dl havregrynsgröt
- 1 vegetarisk rund bullaktig sak?
- röda vindruvor
- cola zero

detta är vad jag idag lyckats proppa i mig, försökte att göra jumping jacksen det första när jag kom hem, men det är helt meningslöst. foten är fortfarande svullen och just nu helt blå, :( sadface.
Jag får helt enkelt göra extra många benlyft och sittups? någon annan slags magövning som bränner kalorier?

Imorgon har vi temadagar i skolan om samlevnad och sånna saker (kuul, eller inte)
det positiva är iaf att vi på morgonen ska kolla på film- 1000 gånger starkare. Har facktiskt aldrig sett denna, men alla säger ju att den är sjukt bra och att man ska känna igen sig i den... förhoppnigsvis kanske jag kan undgå middag imorgon med, helt onödigt enligt mig. Frukost tycker jag skulle vara huvudmålet och sedan lunch typ runt klockan 12, sedan inget mer "matacktigt" iaf. Jag menar, jag äter ju middagen men jag kan ju inte bränna bort det kalorierna när man måste göra läxa osv? det typ bara lagras... det kanske bara är jag som är konstig? Jaja borde antagligen göra lite pluggande nu, men det är trots allt första dagen, och det borde vara okej att slappa lite... så pluggar antagligen imorgon istället, för tänker inte gå till kyrkan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0