...

Jag saknar inspiration, det finns inget värt att kämpa för längre.
Att gå ner i vikt igen känns verkligen helt omöjligt, och jag kan inte ens kontrollera mig själv. Det enda jag gör är att tröst-äta... det enda jag vill är att vara smal och fin hur mycket jag än måste kämpa för det. Men jag kan bara inte.

Jag får jag inte träna under hela veckan heller, och jag har inte gjort mina läxor.
Jag känner mig bara så  himla korkad? Jag äter, sedan ligger jag och gråter och vill bara skada mig själv, fösöker spy ( det blir bättre...) men har inte lyckats få upp något av det jag ätit. siffran kommer alltså stiga ännu mer, helt oacceptabelt.

Jag är störst i klassen, jag är fetast av dom alla, jag är så jävla tjock! Jag förtjänar ingenting- Jag vill bara byta kropp. Men jag förtjänar inte ens att vara smal, jag förtjänar ingenting. Jag förtjänar att mobbad, den som alla kan få spotta på. Det kommer ju aldrig att gå. Jag kommer för all evighet att bara vara tjock. men det vill jag ju inte? men det är så det kommer att bli.
Jag hör inte hemma här, varje gång jag ser mig i spegeln är det någon annan som ser tiillbaka, det är inte jag.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Tack fina du!

2012-02-21 @ 19:09:09
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh. Du förtjänar visst någonting, du förtjänar att må bra!



Sv: Tack, vad glad jag blir! :)

2012-02-21 @ 21:31:43
URL: http://kampflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0