Fan

mamma vet om allt, hon har hittat mina aneroxi-bulimi anteckningar och läst allt, hittat mitt förråd och tabletter.
Jag mår så jävla dåligt att jag tror detta bara är en hemsk mardröm, ingen skulle ju någonsin få veta.
nu hotar hon med allt möjligt, slänga vågen, vård och ha uppsigt över allt jag spänderar pengar på. FAN.
Jag är ju inte ens smal, jag är ju fortfarande tjock? Framtiden kommer bli så jävla svår, jag klarar bara inte av det här. Jag kan inte bara släppa tanken om att väga 38kg till sommarn, det är ju mitt mål?

men om jag går ner i vikt kommer det inte bli någon USA resa till sommarn, och jag förstör för alla. vad fan ska jag göra.

(pappa vet inget, mamma ska ge mig en chans, men märker hon av något mer kommer hon berätta)

snälla hjälp mig, Vad ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0