ska börja uppdatera snarast igen:)

http://www.youtube.com/watch?v=QhuVO3JGZ8E&feature=g-all-u&context=G238dcf1FAAAAAAAAGAA
saker har hänt, vikten inte särskilt bra... men nu är det lov och nya tag! ska verkligen vara smalare innan skolstarten igen. det svåra är bara att pappa är hemma hela veckan...så det blir tyvärr ingen fasta någon dag alls :(

idag har lite av allt möjligt passerat infarten genom munnen, och parkerings huset är rätt överfullt. så nu får bilarna parkera i andras små magar (hihi). Red ut imorse med E, ricktigt mysigt och härligt väder:) när jag kom hem har jag bara slappat, inte tränat överhuvudtaget... kännt mig lite halvkass, så lika bra att vila så en inte blir sjuk igen, (antar jag?) men imorgón ska jag städa, träna, skriva köp-lista, TRÄNA <3 står iallafall högst på göralistan!

Härligt med lite vår väder, när snön och isen tinat bort kan man ta på löparskorna och springa igen<33 längtar sjukt mycket efter att springa alltså. vår kom kom kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0