Tisdag

hela dagen har tillbringats med pappa, gick la helt ok ändå.
vart i gbg vid östra, skulle bara ta ett par röntgen-blider, och sedan åkte vi för att storhandla(kan inte säga att det blev så lyckat, men men. )
pappa ska endast köpa produkter med rent onyttigt fett!! blir galen! jag bor så långt ifrån en matbutik man typ kan komma, och får aldrig chans att köpa zero drycker, tuggummi (förutom när det är skola då) enligt min far är detta inte bra, utan man ska äta rent fett från köttklumpar. min pappa är lite utav en stenålders-människa, och jag följer inte direkt de fotspåren. xd. men imorgon har jag fått klipptid i centrum, mamma ska köra mig in och sedan kan jag ta bussen hem. jag ska ta denna chansen och handla i mataffären för att fylla upp ett litet förråd hemma med saker som tuggummi, halstabletter osv. Gud vad jag hoppas att det finns celsius, har hört mycket bra om den drickan, att den smakar gott (finns i olika smaker ) och bränner kalorier!! men tvivlar dock på att det finns. ska också köpa dulco, har aldrig prövat det innan...
nu ska jag plocka fram allt tills imorn och träna lite.
godnatt and think thin, believe in thin.




Kommentarer
Postat av: (Eve)

Hur mycket kostar dulco? :)

2012-02-15 @ 14:06:54
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0