Bulldagen

skäms över att säga vad jag proppat i mig idag
Frukost: två mackor med 2tsk marmelad + korv, te
mellanmål: 3 st bullar
middag: ska
kvällsmat: vet ej

uttag: -

Jag började dagen med en regäl frukost och gott te, med tanke på att jag behövde energi till provet vi skulle ha idag på morgonen. Jag skulle först bara ta en men jag var tidig och hade 20 minuter till godo, så en till slank ner. 
senare i skolan hade vi hemkunskap, vi skulle göra bullar. det luktade gott i hela salen men jag skulle inte smaka. när alla bullar var klara smakade jag på en, och åt upp den tänkte på att det nog ínte skulle skada-.-
jag tog sedan med mig en till lunchen, som de andra och åt upp den med. den tredje hade jag småätit på när jag gått hem. nu sitter jag här helt spyfärdig över min dag, allas blickar som kollat på mig.
Jag skulle göra vad som helst för att spy nu, men jag har aldrig lyckats, det blir en kväljning eller två inann jag drar ur fingrarna från halsen. skulle behöva någon slags tablett som gör att man spyr hela tiden..nu ska pappa laga middag, vilket jag verkligen inte behöver!!!fy Jag tror det blir fisk eller något liknande.  kvällsmaten måste jag bli kvitt!!! Jag skulle just nu egentligen gått ut och sprungit min runda, men det blir mörkt om bara någon haltimme (vilket inte var skärlet till att jag inte sprang) det var pappa som sa att jag inte fick! han sa att jag inte får springa varje dag och att jag istället skulle vila-.-.-.-.-.- ska efter maten göra sittups, jumping jacks osv. bättre att fettot gör något istället för inget.





Jag var tvungen till att ställa mig på vågen och se siffrorna, fastän invägning 1 är på måndag. det var som jag fruktade och värre ska det bli efter middagen, 44.7 fan usch fy!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0