den 9:e Januari

Intag
Frukost: 1/2 dl flingor med 1 tsk hallonsylt + mjölk
Mellanmål: -
Middag: en klick potatismos med ketchup, 4st tunna falukorvar, en bit stegt ägg. (usch!)
snacks: en vanlig cola 42 kcal (onödigt)

Uttag:
joggat 6.5 km i den första snön!
ska träna magen innan jag går och lägger mig

Sista dagen på lovet idag, och jag har varit riktigt slapp! den första snön har fallit! så jag har vart jätteglad, har verkligen längtat efter snön jätte mycket! dock blev det lite svårare att jogga min vanliga runda, fast det var mysigt att se alla åkrar lysas upp. jag får hoppas att man liksom glömmer bort att tänka på mat så mycke när skolan börjar igen, längtar ju inte  direkt annars att komma tillbaka dit. men nu är det tillbaka till verkligheten.
får hoppas att jag inte behöver äta mer idag, ska försöka att inte göra det. ska sätta mig ned med matten som jag skulle gjort under lovet, inte så konstigt att man gör det sista dagen? xd det är alltid samma.
ska också skriva ut lite bilder på kattungarna jag sköter om, dom behöver nya hem, annars kommer dom avlivas, och det skulle jag aldrig kunna leva med! ångar att jag inte stannade där imorse, men det var så kallt och ville inte behöva prata med I om hon skulle vara där. vilket är en annan historia,  

Jag var söt sugen förut, så därför tog jag colan, ska köpa cola light eller zero när skolan börjar igen. Dom innehåller ju inte några kalorier alls direkt, vilket är sjukt bra.
You are stronger than u think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0