Det började bra

Intag:
frukost: ca 1/2 dl flingor + tsk sylt och mjölk
lunch: ett par gurkskivor och 1/2 bit tomat
middag: köttfärssås med mandariner + pasta ggr 2
snacks: två klunkar cola light
kvällsmat: två mackor med marmelad och korv

Uttag:
gympa i skolan, olika stationer
träning från 5-7


frukosten stressade jag i mig efter att jag försovit mig imorse, hade därför inte tid att exakt mäta mängden flingor, och mamma tjatade på mig att jag skulle äta snabbt. Jag kände mig stolt över frukost och lunchen i skolan, och min mage kändes tom tills jag kom hem.
pappa hade lagat middag och efter att jag fyllt tallriken med lagom mycket tjatade han på mig om att det var för lite, så jag tog en portion till!! sedan innan träningen tog jag två klunkar cola light som jag köpte vid tappen idag, den var facktist god!
Jag trodde efter träningen att det inte skulle bli något mer att äta, men nej jag hade fel.
hela familjen skulle äta kvällsmat och detta var halv 8!! Jag visste att jag skulle bli tvungen till att äta, men jag har ingen annan att klandra än mig själv, jag åt två stycken mackor, jag kunde nöjt mig med en. blää jag är så äcklig.


Kanske kommer ett till inlägg lite senare, isf mer om första skoldan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0