Har sån dålig fantasi när det kommer till rubriker...

det går sakta, och inte heller framåt.
klockan är halv ett på natten, borde vara tröttare, men mår rätt illa. skakar ena stunden, och dö svettas andra. vill inte bli sjuk. jag antar att jag ligger över 45:an igen, har inte vägt mig sedan imorse. skolan idag sög, som vanligt. fast denna dag satt jag och en kille i min klass i cafe't hela dan, jippie!

om jag inte har feber imorn ska jag upp tidigt och ut o rida. ska köra på mycket grönt te och försöka undvika annat.
på kvällen blir det anatgligen att komma hem till en killkompis och äta kladdkaka...(det brukar alltidbli så)
det är hemskt när man äter sött efter man liksom blivit av med suget, för mig kommer beroendet tillbaka direkt. detta gör min viktnedgång bara så mycket svårare.
men jag kan, och får inte ge upp, jag får tänka om och ta allt som det kommer.
Hoppas ni får en god nattssömn, och ät inte för mycket godis nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0