plugg

varför ska det behöva vara så tråkigt att plugga?
finns det inget man kan göra så att det blir typ "roligare"
jag gör det bara för att få det gjort. men med den inställningen är det svårare
för allt att stanna kvar i hjärnan... har ni något knep som kan hjälpa mig?
jag menar jag måste verkligen satsa allt på betygen, speciellt nu med dom nya betygskreterierna  då det är mycket svårare att få höga betyg. jag vet inte hur länge jag suttit här och tänkt att jag ska göra allt jag måste tills imorgon...
istället satte jag mig i sängen och såg på det sista avsnittet av My Big Fat Diet Show.

men det är väl lika för alla antar jag..
2012 ska bli ett bra pluggår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0