Rent ut sagt ett helvete

Har kännt mig sjuk idag värkt i hela kroppen, och har tröstätit en massa.
Idag när jag vägde mig höll jag på att dö, jag dör just nu innuti mig själv.
Jag väger idag 46kg, har fan aldrig i hela mitt jävla liv vägt så mycket!
det är hemskt, helt fruktansvärt. så jävla svag är jag, helt sjukt.
tänker inte gå till skolan imorn, kan inte visa mig såhär, ska spela mer sjuk än vad jag egentligen är, för just nu mår jag bättre. ingen är hemma på förmiddan imorn, ska därför träna hela morgonen, bränna, bränna, bränna.
måste ligga på 44. där kan jag känna mig lite säker.

ska också säga farväl till alla sötsaker.
inget sött ska få inträde till min mun.
när jag bara åt grönsaker en vecka istället för godis" gick jag ner 1kg.
Jag får äta sötaker när jag väger 38kg. thats it. inget mer.

nu ska jag och "bertha" (mitt fläsk) plugga tillsammans.

Livet just nu suger så jävla hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0