Sockerkaks dagen

det verkar som att jag lätt fastnar för just en sötsak vissa dagar(?) jag menar bullar och sen sockerkaka?!
mamma hade bakat sockerkaka idag, vilket jag ätit mycket av, skäms.
Jag åt en stor frukost också, och har inte haft nån större koll över kalorierna vid lunch.

Uttag:
cyklat ca 25min fram och tillbaka från ridning
1500 jumping jacks
magövningar (står endå ut av alla äkligheter och kolsyra)


sitter här och kollar på Gladiatorerna, ska plugga lite senare också, skulle vart skönt att få det gjort.
hade tänkt sett klart på avsnitten av dying to dance men kollade på en film istället med en del av familjen som handlade om cowboy tiden, jag älskar verkligen sånna filmer ( fast denna var rätt modern och inte så bra enligt mig.) Jag har säkert sätt alla gamla västern filmer som gjorts, och dom gamla är bäst. älskar naturen och hur man levde på den tiden, så mycket äventyr.
imorgon ska jag till kyrkan på morgonen, och senare på kalas hos farmor.
ska börja räkna och tänka på vad jag stoppar i mig, vill verkligen ha gått ner inför måndagsvägningen.



Ha en fortsatt bra Lördagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0