läs med en nypa salt

Dagen började med en halv dl flingor med äpplemos.
under lunchen åt jag en ärtstång (?) och en liten melon bit + 3 tuggummin
till middag åt jag en liten bit kött med potatismos + sås till
kvällsmat blev 1/4 dl flingor + ingen sylt
snacks: några klunkar av en mycket god dricka

uttag:
träning i skolan, stationer och kondition
2 1/2 h träning
lång skoldag

Den värsta mardrömmen inträffade idag, jag kallades till skolsyster, (strax efter det också tandläkarn!).
vågen visade fruktansvärda 45kg och jag fick ett papper som jag skulle fylla i.
det stod frågor om du var nöjd med din kropp osv, jag fyllde såklart i "nej" på nästan  allt, men det kändes fel i sig, för att jag egentligen hatar min kropp.
iaf så var tydligen mitt bmi lågt, så hon hade ringt till mamma.
När mamma senare efter skolan tog upp det med mig svarade jag bara med: vad är bmi? hon genomskådade mig inte. Just då kommer jag att tänka på vad lite hon vet om mig, eftersom att hon inte vet att jag är besatt av kalorierna.  ska komma en läkare till skolan nästa vecka som ska kolla på min ryggrad också, jag som hatar när man nuddar min ryggrad, usch!
kunde inte prestera sådär jättebra på träningen idag heller, var verkligen mega trött, vill inte göra pappa besviken heller (min tränare)
är iaf jätte trött nu och orkar inte gå in mer på detalj av dagen, måste sova så jag är pigg imrogon, ska antagligen åka till centrum med några vänner och kolla runt, enda nackdelen är att dom vill att vi ska äta på resturang senare på kvällen.
bara onödiga pengar som går åt + blir ännu fetare

Någon mer än jag som följer Biggest Loser Sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0