Hemma igen:)

Jag har kämpat mig igenom helgen vilket var jävligt tufft (rent ut sagt) inte bara fysiskt utan mest psykiskt. Jag kände ingen där och jag kan ju inte direkt säga att jag är den som vågar prata så direkt mycket... men jag stannade iaf till imorse, och överlevde, är rätt stolt facktiskt! imorse var det tävlingar som gällde och jag kom etta men det känns inte som jag är värd pokalen, ge den till nån annan istället.

Nu hemma har jag ätit både nötter och druckit oboy, viket har resulterat tre finnar, faan!! å jag blir så trött, inte ens gott... som tur e så är dom inte jätte stora:/ men ändå...

Imorgon är det invägning som gäller, och efter skolan ska jag till u-m och prata typ. sedan kommer dagen gå ut över att plugga, får se om jag kanske hinner med en löparrunda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0