jävla fredag

Ångest attack på hög nivå just nu, snart dör jag, kommer strax bara skrika i hela jävla huset. skrika som om jag vore nära döden, jag måste ut och springa - men det är försent.
jag har blivit tvångsmatad hos farmor och blivit utsatt för en JÄVLA massa tjöt!!!! argh!! Jag blir så förbannad.
inte nog med det skulle jag handla med pappa, hittade ingen kvarg och det blev fet jävla youghurt-.- sen så sa pappa åt mig att springa iväg och plocka lösgodis, men jag ville inte. men då typ sa han att jag måste? så jag bara plockade, och blev spyfärdig av att bara se(Jag var ju också redan så jävla mätt) jag kom tillbaka med godispåsen, och då har pappa också tagit en massa choklad kakor och annan skit också? varför!? nu ska ju vi ha sånt "mysigt" fredagsmys, varför inte bara fruktsallad?! jag vill ju verkligen inte ha, är inte sugen liksom? men ändå känner jag mig tvingad, som om jag inte äter godis kommer dom bli förbannade??
en sån jävla cp situation, detta inlägg är helt random men jag vet inte vad jag ska göra av ångesten när jag inte kan träna!!

förresten så tror jag pappa vet allt (snarare säkert vet) så nu är han på mig som en jävla hök också, fan ta mig härifrån, ge mig semester från världen.
inte blir det bättre heller när man ska va i kyrkan hela helgen, 5 timmar imorn, och 1-2 timmar på söndag.
nu ska jag träna magen lite, så den inte känns lika svullen.... kanske går och lägger mig för att bara skita i allt också???
det enda jag vill är att dom som inte har något vettigt för sig ska stänga käften och sluta gnälla, bry sig om sitt eget istället.
fml säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: hanna

<3.

2012-04-05 @ 23:21:38
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0