Mars 7

Jag vet varför vågen står stilla, jag vet varför jag äter som jag gör, det beror inte på att jag inte vill gå ner i vikt utan saken är den att jag är rädd.

Jag har bara gått upp i vikt sen mamma kom på mina tankar om aneroxia-bulimi, varje gång i hennes närhet bankar mitt hjärta 1000slag snabbare, och jag äter gjärna när hon ser- fast det är en sjukt otäck och hemsk känsla(bara för att hon ska se att jag äter)...Jag äter så jävla mycket - inte för att egentligen är sugen, utan bara som tvångstankar jag har... jag vågar inte fasta ifall om dom skulle komma på mig, och ooooo jag blir galen av allt, alla tankar och fler tankar!! vill bara vara smal, få gå ner i vikt, få väga hur mycket jag vill och slippa allt tjat om mat hela tiden, bara få slippa äta!"PUNKT"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0