PÅ FREDAG

Jag börjar blogga igen på fredag:)
Ja ska starta på en ny bubbla, inte bara dela med mig av alla negativa tankar som man enkelt kanske öser ut... inte så kul att läsa förstås... men ska försöka låta mer positiv, men förklarar mer på fredag:)

förresten.... idag så hörde jag ett gäng med tjejer som är ett år äldre en mig (dom går i 9:an) snacka en massa kalorisnack, jag vart nyfiken och lyssnade såklart:
första tjejen: alltså jag vill inte äta kalorier alls!!
nr2: nä, kan du kolla hur många kcal en ... innehåller??
nr3: tjejen med mobilen kollar, samt säger: vi borde köra på vattenfasta typ på fredag.
det andra två: ja vilken bra ide!

vet inte ricktigt vad man ska tro, om det är sant eller om dom bara gjorde narr av saken, svårt att avgöra.
ricktigt skumt var det iaf! men godnatt alla kämpar.


i will be thin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0