That feeling inside

Dagen:
1dl havregryns gröt med sylt + 2 chili
lite gurka och majs + 1/2 knäckebröd med lite smör och grillkrydda på - vid lunchen.
middag: pasta med köttfärsås + majs

Övrigt och onödigt:
1 stor bit kaka
1 styck chokladboll
1 varma koppen- ädelost med special K och solros kärnor
tuggummin
tre karameller

Är påväg att fixa iordning oboy nu också.

INGEN NYTTIG DAG DIREKT VS.

Dagen har annars vart seg, skulle hellre vilja stanna kvar på äldreboendet och praoa en vecka till...
Jag har tänkt på dom hela dagen, hur Lisa sitter i sitt lilla hörne inmot köket, hur Kajsa småpratar vid minsta lilla chans och väntar på att middagen skall serveras när det är ca 2 timmar kvar tills dess... hur calle spelar på pianot och hur (103 åriga damen) skrattar åt personalens rätt så kassa skämt... hur "krösamaja" skrämmer alla med sina spökhistorier och hur resten av tant-gänget stickar tröjjor i sina vanliga positioner ute vid kaffebordet.

Rätt skönt är det la kanske ändå att få slippa springa runt med kaffe osv, men inte vill man ha skola när det är en massa prov och elände, usch hatar skolan. men men dagen i allmänhet har vart seg, och jag har rent ut sagt inte få gjort ett skit på mitt slöjdarbete -.- jag bliir såå trött...
Jah har pratat med fina grannar och kännt mig ändå inte så slöö, inte förens nu iaf då jag ätit så mycket så jag knappt kan röra mig...
Imorgon blir en bättre dag, det lovar jag, för min egen skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0