Hets och tårar

Mamma och pappa sa att dom båda lagt märke till min synliga ryggrad och att jag såg "för " smal ut på konfermationen igår... Så mamma var helt hysTerisk och grät floder förut för att jag äter tydligen för lite. Så när jag kom hem skulle jag få bevisa att jag "kan äta". Mamma och pappa hadedukat fram middag till mig och jag var illa tvungen att smaka på allt. Det enda jag ville efter att ha ätit upp all jävla mat var att spy, medians mamma och pappa var lite nöjdare. Efter det skulle vi även äta tårta, jag storvägrade, men när jag lämnades ensam blev det hets. Massa tårta! Och även annat.. Allt ligger kvar i magen som gör så jävla ont just nu , vill bara dö vill inte behöva tvingas till att må såhär dåligt. Jag får inte träna, jag vågar inte röra mig... Bup ska jag till också fan också..å jag. Vill bara inte!! Aj jävla fettlager , jävla värkande mage, jävla föräldrar. Fuck everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0