Nattinlägg

Ska sova nu men kan inte undgå att störa mig vissa "vänner. Orkar inte direkt prata om det, men det räcker visst inte med skolan och andra problem utan man ska även må dåligt av att hänga med de som man egentligen Borde bli gladare av... Men hela världen är väl sån, helt upp och ner... Kommer också nu att tänka på humorgalan som visades i fredags (tror jag..) där barnen var undernärda och alla slet för att få det lilla att klara sig med varje dag... Här kan alla köpa hur mycket dom vill och till och med trycka i sig choklad?! Barn och även vuxna blir äcklade av broccolin och alla sura om dom missar frukosten...
Men de fattiga får inte mycket, men ändå är dom så glada nästan hela tiden, dom skrattar och kramas och deras leenden sprids... Jag. Vill bara skicka ner all mat här hemma till dom, och slippa den själv. Dom är bara barn och kan dö om dom inte får nåt, medans jag bara blir av med mitt äckliga fett!

Nu ska jag inte babbla mer utan försöka sova istället, godnatt världen!

Bilden nedan är hur en typisk frukost sett ut för mig under tiden jag vart sjuk...; YUMMY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0