onsdag

det slutade med att jag inte köpte någon celsius dricka överhuvudtaget, när jag stod i kassan frågade kvinnan mig om min ålder, jag svarade henne och hon såg forskande mot mig. Hon sa att jag var på gränsen till att köpa drickan, fast hon visste inte om hon skulle tillåta mig... blev jätte skakis och ville bara sjunka under marken, när en annan kvinna (som också jobbade där) kom fram och la sig i... detta utvecklade sig till en diskussion, där kvinnan började prata om ungdomar som fått skickas in till sjukhus efter att ha druckit celsius, som även jag läst på nätet... det hela slutade med att jag inte köpte någon celsius, och kommer aldrig försöka mig på det igen heller. Blev facktiskt lite skraj efter samtalet, och jag vågar inte visa mig där inne igen heller... jag köpte mig en cola zero inne på tappen istället:)
Dagens minus var att min bror var hemma efter jobbet och blev därför tvungen att äta middag med honom som landade på 209kcal... kan inte heller träna för den delen när han är hemma, men ska ut och gå vid klockan fem, kanske ner till stallet där det kommit 5 nya små söta kattungar som jag och min kompis tar hand om, eftersom att ägaren inte bryr sig om dom.. måste även öva på mitt "tal" till konfermationen, är jätte nervös för att min hals är så dålig också, blir antagligen sjukhuset nästa vecka igen, är jättetorr i munnen och måste dricka hela tiden och köttlarna gör väldigt ont... hoppas jag bara slipper ta fler blodprov..usch:(
fick förresten min konfa present igår... den nyaste ipaden!! :D den är jätte bra, blev jätteglad , fast känner mig jätte bortskämd, vet inte men mår nästan dåligt av att få saker, är inte värd det.
Men fastan blev ju iallafall ingen fasta och jag kan ju bara drömma om att vara smal till lördag:/ men nu ska jag ut på powerwalk/sitta djupt inne skogen och sjunga promenad! /stay strong alla fighters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0