Panik

Har ju haft halsfluss i tre veckor och gått på penicillin osv... Igår var jag på PRAO vilket var svin tråkigt! Det enda jag fick göra var att damma hela tiden och frysa. Det var säkert flera minus grader i den lokalen och jag fryser värkligen jätte lätt, jag får inte riskera att bli sjuk till konfermationen, för mådde skit dåligt igår... Så idag har jag på mig tights under jeansen, linne och två tjockare tröjor, raggsockar och vinterjacka och vantarna är med, har även med mig en extra fliströja ifall att... Okej det låter som att jag inte borde frysa men de gör jag!
För att göra saken värre så sitter jag på bussen uppstoppad som om jag vore Påväg till Island, medans tjejen bredvid mig bär solglasögon, halvlånga byxor och en tunn munkjacka... Hehe usch känner mig fet... Jag skulle ju springa imorn:( men mamma kommer aldrig tillåta det om jag inte mår bra... Måste Bränna!! Har ångest för Att jag åt massa bröd igår... Okej nu blir de bara en massa Depp snack, men allt är faktiskt inte helt dåligt! Jag har den ljuva stämman av laleh i öronen, hennes nya album är jätte bra, speciellt elephant;)
Det som är tur är ju att jag bara jobbar 5 timmar idag, fast vilket ändå känns som en evighet!
Nu ska jag snart gå av så Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0